Да се включа и аз в темата. Значи при мен имам чувството че не ми работи една от степените на вентилатора и може би първата. Като стигне някъде между 95-100 градуса антифриза и тогава се включва една от степените. Аз си мисля , че е втората , защото ми се струва че върти по-бързо. Пък и щом минава 95 градуса и до 100 не се променя скоростта на въртене значи рабити само една от степените. Извън града при 100-120 км/ч скорост стрелката често отива до 95-100 градуса и тогава пада на 90. Въпросът е как да проверя коя степен работи и коя не?
Известие
Collapse
No announcement yet.
За колко ви загряват двигателите- само за верижни
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от delux Покажи съобщениеМоята кола дори и след едночасово интензивно каране, не помрадва от 60-градуса.Мисля че е време за нов термостатALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от delux Покажи съобщениеМоята кола дори и след едночасово интензивно каране, не помрадва от 60-градуса.Мисля че е време за нов термостат
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеТака и така сме на темата , в корпуса на вентилатора има монтиран нещо като реостат. Той каква роля играе?ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Ако не работи този реостат значи нямам 1-ва степен така ли? Нали датчика на радиатора включва перката! А втората степен от какво се включва? Малко повечко въпроси се насабраха , но със всеки получен отговор ми се струва , че нищо незнамAlfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Lubo Petrov Покажи съобщениеПри мен пък нещата са съвсем в другия край.
Паля на топло, на студено, все е тая - седи си на 50 градуса. След около 15-20 мин градско отива до 85-95 в зависимост от начина на каране, но изляза ли от града отивам на 50 и точка-не мърда. Мисля, че е проблем, но не съм обръщал внимание досега. Зимата вътре в колата на дълъг път си е студ и все съм си мислел, че е проблем с климатика или там нещо. Има ли проблем според вас?
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениемалко странно... моята като беше така, надълго не вдигаше повече от 70 градуса, а в града, особенно в жегата си ходеше до 90 и малко... та я проверете първо датчика за темп. дали данните са му верни!155 осем хиляди клапана 16 вериги
0884650778 токи4а
http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related
Comment
-
Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщениеи моята е така на дълго си седи 75- 80 , градско си държи 90 за което си мисля ,че е нормално.ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Не е нормално.. и на дълго и на кратко трябва да стои на 87-92градуса...Колкото и да е студено, колкото и да е топло!Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениепърва степен се пуска на 92 градуса, втора на 98, значи и 100 градуса е нормално... над 110 всичко е проблем!Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment